9 Haziran 2023 Cuma

Wolfgang Van Halen: "Malcolm Young şimdiye kadar yaşamış en iyi ritim gitaristti.".

 


Ritim gitaristler ünlü grupların belki de en talihsiz elemanlarıdır. Yaptıkları iş hayati öneme haiz olsa da ilgi odağının hep en gerisinde yer alırlar. Hele ki AC/DC gibi okul kıyafetiyle bir hayli öne çıkan lead gitarist Angus Young olursa... 

AC/DC'nin simgesi konumuna gelmiş Angus'un yanında ritim gitarist abi Malcolm Young posterlerde sakin ve mütevazı görünümüyle yer alırdı. Geçtiğimiz hafta gitarist Wolfgang Van Halen verdiği bir röportajda, AC/DC elemanlarıyla ilk tanıştığı zamanları anlatırken, "Malcolm Young benim için gelmiş geçmiş en iyi ritim gitaristiydi." diyecek ve "Bu yüzden onunla tanışabilmek çok çılgıncaydı." diye ekleyecekti. 

AC/DC'yi çok sevdiğini belirten gitarist, onlarla "Black Ice Tour" konserlerinde tanıştığını anlattıktan sonra da, "Babam (Eddie Van Halen) onların arkadaşıydı ve bu benim tanışmam için vesile oldu." diye ekleyecekti. “Sadece hepsiyle tanışabilmek gerçekten çılgıncaydı.  AC/DC'li bir odada olmak bile delilikti. "

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...