8 Eylül 2022 Perşembe

Kraliçe Elizabeth'in ardından Rockçıların başsağlığı mesajları.



Kraliçe II. Elizabeth'in 96 yaşında ölümünden sonra birçok rock müzisyeni sosyal medyadan başsağlığı mesajları yayınladı. 

İngiltere'nin 70 yılı aşkın süredir en uzun hüküm süren hükümdarı olan Elizabeth için ilk mesaj atanlardan biri Ozzy Osbourne oldu. Twitter'dan attığı mesajla üzüntülerini belirten Osbourne, "Ülkemle birlikte yüce Kraliçemizi kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyorum. Tüm kalbimle diyorum ki, Kraliçe II. Elizabeth'in olmadığı bir İngiltere düşüncesi beni kahrediyor." diyerek üzüntüsünü duyuracaktı. 

Ozzy Osbourne'ın eski grubu Black Sabbath'ın  basçısı Geezer Butler, "O her zaman İngiltere'nin gelişmesinin temeliydi. GSTQ - RIP" sözleriyle duygularını dökecekti.


Rolling Stones'un vokali Mick Jagger ise, "Doğduğum günden bu yana o hep oradaydı. Çocukluk yıllarımda, onun düğün törenini televizyondan izlemiştim. Onu çok güzel bir genç kız olarak hatırlıyorum. Ulusun sevilen büyükannesine , en derin taziyelerimi sunuyorum."sözleriyle tweet atacaktı.

Başsağlığı mesajı atan isimler arasında Elton John, Duran Duran, Sebastian Bach, David Coverdale, Def Leppard, Bryan Adams ilk tweet atan isimler arasında yer almakta. 

 


 

2 yorum:

Oguzhan Kayan dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş!

Alp dedi ki...

Ben epey bir süre Sex Pistols'dan da tepki bekledim, ama ne yazık ki çok kayda değer bir şey gelmedi: https://loudwire.com/johnny-rotten-distancing-himself-sex-pistols-activity-cash-in-queens-death/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...