9 Eylül 2022 Cuma

Günlük Değil GÜNDELİK 0032 - Yüzüncü Yılı Yaşatan Adam


2019 yılıydı ve 19 Mayıs'ın yüzüncü yılını görkemli kutlayamamanın tarif edilemez acısını yaşamıştım. 

Bir yıl sonra 1920'nin yüzüncü yılıydı... gene olmadı.

Bir yıl sonra ise daha yüce bir yıldönümü olacaktı ama olmadı...inanın bana bir beklentim kalmamıştı bile.

Bugün 9 Eylül yani İzmir'in kurtuluşunun yüzüncü yılıydı ve bir adam çıktı ve bunu görkeme dönüştürdü. Bu adamın ismi Tunç Soyer'di.

Yalanım yok bu adamı belediye başkanları arasında en ayrıcalıklı olanı diye gönül hanemde ayrı yere koymuşumdur.  Neden mi? Yahu kardeşim adam dans etmekten utanmıyor, güler yüzlü, acayip bir adam. 

Yok yok cumhurbaşkanı adayım falan değil bu adam. Onun cumhurbaşkanı olduğu bir dönemde yaşamak isterim ama bu güzel adamı o oyunların içinde görmek istemem.

Peki neden mi yazıyorum bu yazıyı. Neden olacak... Bir teşekkür borcum var da onun için. 

Tunç Soyer sana çok teşekkür ederim. Cumhuriyet'in yüzüncü yılında baktım olmuyor senin şehrine gelir orada kutlarım.

Bu arada ilk kez Tarkan konserini böyle heyecanla dinledim. Tarkan seninle otuz yıl önce tanışmıştım, adam gibi adammışsın. Selam olsun sana.

10 Eylül 2022

saat: 01:17


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...