29 Eylül 2022 Perşembe

Buddy Guy'ın "The Blues Don't Lie" albümünün çıkışına dakikalar kala...


Bugün Buddy Guy'ın resmi facebook sayfasında bu fotografı görünce heyecanım daha da arttı. Adeta saniyeleri sayıyorum. Çünkü yaklaşık bir saat sonra Eylül'ün 29'unu bitireceğiz ve 30 Eylül olacak.  

Eh ne var bu tarihte ? derseniz...alın size cevap:

86 yaşındaki yaşayan en büyük blues efsanesi Buddy Guy'ın 34. stüdyo albümü "The Blues Don't Lie" 30 Eylül 2022'de çıkıyor! İşte bu yüzden ben de şu anda saatlerin bir anda 00.00'ı göstermesini bekliyorum Ve hemen spotfy'den albümü dinlemeye başlayacağım. 

Peki bu albümü bu kadar merakla beklemenin nedeni nedir? 

Derseniz...

2018 yılı albümü "The Blues Is Alive And Well"in devamı niteliğinde olması. O 2018  albümünde BB King'in anısına yaptığı bir parça ile Muddy Waters ile geçen günlerini de anlatan parçalar yer alıyordu. Bu yeni çıkacaktan da geçen hafta yayınlanan single'ı yayınlamıştım. Alttaki linke tıklayıp, hem o yazıyı hem de o tarihsel öneme haiz o parçayı da dinleyebilirsiniz. 

https://bluesperisan.blogspot.com/2022/09/buddy-guy-konusmaz-ama-gitar-konusur.html


Bu arada albümü dinlemem için 52 dakika kalmış. Merakla bekliyorum.  


Aptulika

29 Eylül 2022

23:08



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...