5 Mart 2024 Salı

Ritchie Blackmore'un En Sevdiği Grup?



Deep Purple ve Rainbow'un gitaristi Ritchie Blackmore, sosyal medyada yapılan soru cevaplı bir canlı yayında gelen "en sevdiğiniz grup" sorusunu yanıtladı. 

Blackmore'un favori grubu beklenenlerin çok ötesinde hatta şaşırtıcıydı, zira usta gitarist bu soruyu ABBA diye yanıtladı. 

 4 kişiden oluşan İsveçli pop grubunun , efsanevi Deep Purple ve Rainbow gitaristinin favori grubu olması  pek çok hayranını muhtemelen şaşırttı. Ancak Blackmore'un açıklamasında o dönemki Rainbow elemanlarının da  kendisiyle aynı düşüncede olduklarını söyledi ve o döneme ait bir anısını da anlattı. 

 70'lerdeki klasik Rainbow grubu elemanlarının  hepsinin Abba'nın "Dancing Queen" parçasını çok sevdiklerini söyledikten sonra,  "Bunun komik bir hikayesi var" diyerek devam etti,    "Fransa'da bir şatoda  Rainbow'un "Long Live Rock'n Roll" albümünün kayıtları için çalışıyoruz. Hepimiz çok sıkılmıştık. Şöminenin etrafında Cozy Powell, ben ve Ronnie James Dio oturuyorduk.   Cozy, 'Tamam, bunu kabul etmeliyim' dedi. Biz de ona baktık çünkü her zamanki gibi içmiştik ve şöyle dedik: 'Neyi kabul etmek zorundasın?' 'Hazır mısın?' dedi. 'Evet' dedim. 'ABBA'yı seviyorum' dedi. Ben de 'Aman Tanrım, ABBA'yı seviyorum' dedim. Sonra Ronnie şöyle diyor: 'Evet. Ben de öyle.'"

Blackmore, "Artık hepimiz 'Ah, ABBA'yı seviyoruz' diyerek kendimizi utandırdık çünkü bunu söylememeniz gerekiyor" diye devam etti. "Bunun üzerine Cozy tüm ABBA şarkılarını alıp çalmak için koşuyor. Biz de bu şatoda şömine başında saatlerce tüm ABBA şarkılarını dinledik."

Bu anıyı anlattıktan sonra Blackmore şöyle devam edecekti: "Bence ABBA en iyi gruptu.  Çok melodikti, harikaydı. Ve muhtemelen onlar benim için tüm zamanların en sevdiğim grubu. Ve bunu belirli alanlarda söylemenin hoş olmadığını biliyorum ama  harikaydılar."


 https://loudwire.com/ritchie-blackmore-favorite-band-abba/


 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...