18 Mart 2024 Pazartesi

"PATRON" Geri Geliyor!



"Patron geri döndü."

Bence dünyanın en güzel haberlerinden biri. 

Neden derseniz?.. 

O devam ettiği sürece onu bir konserde izleyebilme umudum artıyor gibi. 

Yok öyle hemen ülkemize gelecek, konser verecek falan diye bir şey olacak sanmayın. Şimdilik öyle bir şey gözükmüyor, hatta ahvalimize bakınca pek öyle bir olasılık da yok gibi. Benimkisi onu yurtdışında bir konserde izleme ihtimali. Bu da tabi ekonomik ahvali payidarımıza bakınca hüsrana sebebiyet verebilmekte.

Aslına bakarsanız, on beş sene öncesine kadar Bruce Sprinsteen ismi bana pek bir şey hitap etmiyordu. Hatta "yahu bu adamdan millet ne anlar ki" bile derdim. Tabii o malum "Born In the USA" parçasından dolayı (ki severdim) biraz "Amerikan Milliyetçisi"  bile bulur ve bu yaftayı ahmak cesaretiyle yapıştırırdı(m)k.

Sprinsteen ile ilk ısınma serüvenim 2002 tarihli " The Rising" albümüyle başlayacaktı. O dönem "İkiz Kuleler" travması yaşayan ABD'de de sanatçı duyarlılığı ile konuyu ele alan "Patron"u, bir kaç yıl sonra muhalif halk ozanı Pete Seeger'e sahip çıkan çalışmasıyla görecektim. Sonrasında ise neredeyse her çıkan eski yeni albümünü takip eder oldum. Sadece albümleri mi onun konserleri de muhteşemdi. 

Geçen yıl Bruce Springsteen'in turnesi sağlık sorunları nedeniyle bitmişti. Bu haberden  sonra Bruce Springsteen'in artık konserlere çıkmayacağına kanaat getirmiştik. Gene de şükür olsu ki albüm yapabilirdi. 

Ancak bugün gelen güzel bir haberle Springsteen'in konserlerine gene geri döndüğünü öğrenecektik. 19 Mart'tan itibaren "Patron" konserlerine yeniden başlıyormuş.   

Aptulika



 

 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...