15 Şubat 2024 Perşembe

Yngwie Malmsteen Geliyor!

 


Yngwie Malmsteen ismiyle ilk tanıştığım zamanları şimdi bir hatırlıyorum da üzerinden neredeyse yüzyıllar geçmiş gibi. 

Çok abartı da değil hani 1980'lerin sonuydu desek bu tanışmaya hiç yoksa yarım yüzyıla yaklaşıyor. 


1986 yılının albümü "Trilogy" ve ardından gelen "Odyssey" ki onun da tarihi 1988 olsa gerek. İnanılmaz güzel iki albüm ve klasik müzik ile hard rock ve heavy metal'in harika buluşmasıydı bu iki albüm. Ondan sonrakiler bana  aynı tadı vermedi ama gene de usta bir gitaristti Malmsteen. Müzik yazarı sevgili dostum Afşin (Akın) tanıştırmıştı beni bu gitaristle. Öyle umutlanmıştık ki bu harika çıkışla ve bu inanılmaz bir şeydi. 

Şimdi nerden aklıma geldi bu İsveçli gitarist, öncelikle güzel bir haberden. 

Yngwie Malmsteen 6 Temmuz 2024'te İstanbul'a gelecek ve  Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu'nda konser verecek.  En son 1998'de gene aynı güzel yerde konserine gitmiştim. 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...