29 Nisan 2022 Cuma

Sahte Rakı grubunun yeni şarkısı: Ferdi Tayfur!



Bu sabah yeni çıkan çalışmalara bakarken Sahte Rakı grubunun yanında Ferdi Tayfur ismini görünce, kafamı iki elimin arasına alıp, "Amanin aman!" deyip, "Sahte Rakı da bir Ferdi Tayfur kavırı yaptı demekki" diye evhamlandım. Oysa bir baktım ki bu Sahte Rakı'nın parçasının ismiymiş.



Blues Rock grubu Sahte Rakı bu hafta çıkan teklisinin ismi "Ferdi Tayfur". Şarkıyı dijital platformlardan dinleyebilirsiniz. 

Şarkının sözlerini aşağıda bulabilirsiniz:

 İstemsiz uyandıran, 

kafamı bulandıran,

yola düşürmedin mi?

Muhatabım nerde?

Uyur nasıl gamsız...

hadi üşütmedim mi?


Gece üçte ben ve berduşlar

Hepsi Ferdi Tayfur olmuşlar


Çaresi bor mudur, 

yok mudur, zor mudur?


Peki neden burdayız?

İt gibi sokaktayız,

Bari bunu bi dinle!

,zaman bize karşı, 

Ruhumuz fena aşık

haklıyım tabi bi dur dinle

Gece üçte ben ve berduşlar

Hepsi Ferdi Tayfur olmuşlar


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...