21 Nisan 2022 Perşembe

Günlük Değil, GÜNDELİK 0020

 


İki haftadır Tinsley Ellis'in yeni albümü " Devil May Care"i dinliyorum. Sonuçta bir kritik yazısı yazacağım ama uzadıkça uzuyor ve bir türlü başlayamıyorum. Bu adam ve albümü hakkında her gün yeni bir röportaj, kritik okuyorum ve tabii albümü defalarca dinliyorum. Hakkını veren bir yazı yazmak istiyorum ama bir sonraki güne bırakıyorum. Bu arada dört gün önce kafamda bir yazı hazırdı ama şu anda yeniden hatmedip bir yazı hazırlamam gerektiğini düşündüm. Bu arada o kafamda hazır olan yazıda silindi gitti. 

Sadece yazı değil, adamın bir de çizimini yaptım ve bir yandan da renklendirmeye başladım ve o halini facebook'ta ve twitter da paylaştım. İşte bir de onu tamamlamam gerekiyor. 

Bakalım yarın bu macera nereye varacak... Kim bilir belki de yarın unuturum ve o zaman da yarım kalmış işlerimden biri olur, belki de...

Olmasın diyelim. 

APTULİKA

22 Nisan 2022

 Saat: 01.29

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...