31 Mayıs 2020 Pazar

Cuma günü Batu Akdeniz canlı yayın konuğumdu.


Koronovirüs günlerinde iletişim olanaklarının hepsini birbir denemeye başladık. İnstagram yayınları da bunlardan biriydi ve ben de buradan canlı yayınlar yaptım. Açıkcası ilk anda bir iki yayın yapar vazgeçerim dedim. Eh biraz da geyik muhabbetine döneceğinden korkmuştum, ama beklediğim gibi olmadı ve devam ettim. Üç hafta oldu ve bu güne kadar da onun üzerinde ismi konuk ettim. 

Böyle bir alanda deneyimsizlikler ya da teknik aksaklıklar olsa da devam ederek, hatalarımızı düzelttik. Üçüncü yayında videonun profilde 24 saat yayında kalması için yapılması gereken islemde bir yanlışlık yapmam üzerine bu videoyo IGTV'ye kaydetmeyi bulacaktım. Böylece yapılan yayınlar burada toplanarak, harika bir arşiv oluşturacaktı. Bunu da bulunca heyecanım daha arttı ve konuklarımı bir biri ardına seçmeye başladım. 

En son Cuma gecesi genç rock müzisyeni Batu Akdeniz'i konuk ettim ve o gece harika bir sohbet ortaya çıktı. Yayını bitirdiğimde gene IGTV'ye kaydetmek için işleme başladım. Sohbet çok harika olmuştu ve o gece canlı yayını izleyemeyenler de buradan istedikleri zaman izleyebileceklerdi. Kayıt işlemine başladığımda ise bu duygularla coşmuştum. Fakat o da ne her gün başlık atıp 10 saniyede yaptığım kayıt işlemini dakikalar geçmesine rağmen yapamıyordum. Çıkan "Tekrar Dene" yazısından sonra defalarca denememe rağmen olmuyordu. Öyle çok denemiştim ki adeta bi fasit dairede döner gibiydim ve en sonunda kayıt edemeden bir boşluk içinde sohbet sonsuzlukta kayboldu gitti. Oysa cuma gecesi öyle güzel bir sohbet yapmıştık ki, mutlaka bir yerde kaydı olmalıydı ama işte böyle yok olup  gitti. Elimde o sohbetten sadece üstte gördüğünüz Bülent Seyitdanlıoğlu'unun çekmiş olduğu bu fotoğraf kaldı. 

Canlı yayında böyle terslikler de olabiliyor ve yapacak bir şey yok. Ancak Batu ile youtube yayını yapmaya başladığımda da yan yana bir söyleşi yapacağız. Bu arada o günkü söyleşi de Batu Akdeniz'den Blues Perişan blog'a da yazılar yazacağı müjdesini almıştık, buradan sizlere onu da duyuralım.

Aptulika
31 Mayıs 2020
Pazar

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...