12 Ocak 2020 Pazar

13 Ocak 2007...Michael Brecker


2005 yılı falandı Michael Brecker'ı tanıdığımda. O zamanlarda müziği bana yeni umut kapıları açmıştı. Üniversite yıllarımda TRT sayesinde kulağımın aşinalaştığı fusion caz ile tekrar buluşmuştum. Bunu ardından caz ve nihayetinde de blues ile buluşarak o eskilerin rock müziği ile de umut bulacaktım. 

Evet ben Michael Brecker ile tanışmıştım ama sanatçı kanser olmuştu. Gene de müzik yapmaya devam ediyordu ama hastalık görüntüsüne de yansımıştı.. saçlar hafiften seyrekleşmişti. O her şeye rağmen albüm yapıyor ve müzik üretiyordu. Bu beni umutlandırıyordu. Hatta kanseri yeneceğine bile inanmıştım ama olmadı. Michael Brecker'ı 13 ocak 2007'de yitirecektik. Öldüğünde 57 yaşındaydı ve onu lösemi komplikasyonları sonucu kaybetmiştik. 

Bu gün Michael Brecker'ın ölüm yıldönümü. 
Amerikalı caz saksofoncusu ve bestecisi Michael Brecker'ı saygıyla anıyoruz.

Aptulika 






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...