5 Temmuz 2023 Çarşamba

MERAL AKMAN'ın yeni yazısı yarın...

 


Blues Perişan blog'u ilk hazırlamaya başladığım zaman bir radyo programı yapıyordum ve o programın bir dergisi olarak tasarlamıştım. Sonra Rock FM kapanınca başka bir radyo istasyonu da bulamadım ve radyo programı yapamadım. Uzun bir zaman oldu artık buna alıştım ve blog'a bir dergi gözüyle bakmaya başladım. Bir çok arkadaşıma da (ki bu arkadaşlarımın kimi müzik yazarı kimi  radyo programcısı kimi de müzik ortamının içinde bulunan insanlardı) burada yazmaları için ricalarda bulundum. Sağolsunlar beni kırmadılar, yazdılar da. Öyle ki bu işin sürekli ve dergi havasında olmasını istedim. Hatta reklam alınsın, para da kazanılsın ve ciddi bir okuyucu sayısına ulaşalım istedim ama bu kadarı olabiliyor işte. 

Varsın böyle olsun gene de güzeldi burada Cenk Akyol gibi usta müzik yazarlarına, Meral Akman ve Bülent Seyitdanlıoğlu gibi başarılı radyo programcılarına, Geronimo gibi araştırmacılara yazdırmak harika bir şeydi... bir anlamda dergi yapmak gibiydi. Öyle arkadaşlarım yazdı ki şimdi hepsini saymaya kalksam yer yetişmez. Ama bu katılım sürekli olamıyor ve bir süre sonra da kimse yazmıyor ve bir başıma kalıyorum. 

İşte bu durumdayken Meral bana, "Bir yazı göndereceğim." dediğinde neredeyse havalar uçacaktım. Meral, yazısında yeni bir grubun ilk albümünü tanıtmış ama öyle güzel bir anlatım ki, bir anda bir zaman yolculuğuna çıkıyorsunuz. Ben çok keyif aldım ve sizin de keyif alacağınıza inanıyorum. 

Yazıyı okurken tanıttığı grubu ve albümünü de bir yandan dinledim. Buradan Meral'e bana böyle güzel ve samimi bir grubu tanıttığı için ayrıca teşekkür ederim.

Bu arada grubun ismi ne falan diye sorarsanız... Meral'in yarın yayınlanacak yazısını bekleyin derim.  Meral Akman'ın yazısı yarın  (6 Temmuz 2023 - Perşembe) sabahtan itibaren yayında olacak...Kaçırmayın derim.

Aptulika



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...