11 Ekim 2022 Salı

Yeni Flört Şarkısı bu Cuma çıkıyor



Ozan Kotra, benim 1989 yıllarından tanıdığım bir isim. Çok küçük yaşlarda karikatürleriyle Hıbır dergisine gelen inanılmaz bir yetenek. Açıkcası bunca yıl geçtikten sonra bu gün usta bir karikatürist olarak ondan bahsedecektim. Ama ondan gene bahsediyorum ama bir müzisyen olarak. Hoş o yıllarda da küçük yaşına rağmen Beatles severliğiyle hepimizi gene şaşırtıyordu. 

Ozan Kotra karikatür yapmayı bıraktı ama 1991 yılında Bekarlar isimli rock grubunu kurdu, ardından da bugün efsaneleşen ve 2000 yılında kurdukları Flört grubuyla devam etti. Tabi ben hep Ozan'dan bahsettim ama grubu tam tekmil şöyle bir sayayım ilk önce:

Ozan Kotra – Bas, akustik gitar ve vokal 

Ata Akdağ – Tuşlu çalgılar ve geri vokal  

Çağatay Kehribar – Elektro gitar ve geri vokal  

Kutay Bür – Bateri  

Flört'ten uzun bir zamandır ses seda çıkmıyordu ama bu hafta Ozan'ın facebook sayfasından aldığım bir haberle grubun yeni bir çalışmayla geleceğini öğrendim. Şimdi Ozan'ın sayfasından aldığım bu haberi aynen paylaşayım dedim... 

Evet sözü Ozan'a bırakalım:

"14 Ekim 24.00' da, aslında Perşembe gecesi mi oluyor, bilemiyorum ama işte bir kaç güne yeni Flört şarkısı tüm dijital mecralarda çıkıyor. Bu şarkının, ilk dönem müziğimize bir gönderme özelliği taşıyor olma ihtimali pek de uzak sayılmaz. Aslında iki projeyi aynı konseptle çalışıyoruz. Biri yeni şarkılarımızdan oluşan ama ilk dönem ruhumuza göndermeler taşıyan 'İleri Dönüşüm" diğeri ise kıyıda köşede kalmış pek az kişinin bildiği ama bizim sevdiğimiz eski şarkılarımızın, güncel anlayışımızla kaydedeceğimiz versiyonlarından oluşan " Geri Dönüşüm". İki çalışma da bittiğinde, plak severler için ya da albüm halinde dinlemek isteyenlere double bir albüm yapıyoruz. Sanırım Perşembe gecesi 12'de, İleri Dönüşüm'ün ilk şarkısını dinliyor olacaksınız. 21 Gün sonra da Geri Dönüşüm'den bir şarkı yayınlanacak. Dinleyicimizin, bu double albüm sürecinin içinde olacak olması da ayrı bir yenilik. Belki de "Dinleyicimiz" "Şu şarkıyı yapın , hayır şu şarkıyı yapın" diye bizi yönlendirebilecek. Meraklısına ilk buradan duyurayım dedim. Ne de olsa, galiba benim için en samimi yer, hala burası modern ortamlar arasında "

Ozan, Flört'ün yeni tasarılarını böyle özetlemiş...Demek ki biz de Perşembe'yi Cuma'ya bağlayan geceyi bekleyip, yeni Flört şarkısını dinleyeceğiz.

Aptulika

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...