9 Ekim 2022 Pazar

Günlük Değil GÜNDELİK 0038 - Pazar Keyfim: Kulak Misafiri

 


Radyo ODTÜ'de her pazar yayınlanan KULAK MİSAFİRİ'ni dinledikten sonra yazmadan edemiyorum. Bu gece de öyle oldu. Bu arada "GÜNDELİK" dedik ama "Dakikalık" oldu ya neyse. 

Bir ay öncesi Timothy B. Smith'in "Day By Day" albümüyle ilgili bir yazı yazmıştım ve hatta yazının başlığına da "Bu albüme İlgisiz Kalan Kaybeder" gibisinden bir başlık atmıştım. İtiraf edeyim hiç ilgi görmeyen az okunan yazılarımdan biriydi. Oysa albümü çok sevmiştim ama yapacak bir şey yok, kimse yeni bir şey keşfetmek istemiyor. 

Albüm yazısından sonra hemen Bülent Seyitdanlıoğlu'ndan mesaj aldım. Yazıyı okumuş ve albümü sevmişti. Ve bu gece de Timothy B. Smith'e ayrılmış bir Kulak Misafiri programı yaptı. Öyle güzel hazırlanmıştı ki albümü ilk defa dinliyormuşum gibi geldi. Bir radyo programı dinlemenin en güzel yanı da bu yeni bir albümü tanımak ya da bilmediğiniz tınılara doğru keşifler yapmak. Radyo programı bunun için özel ve güzeldir.

Teşekkürler Kulak Misafiri. 

Bu arada Radyo ODTÜ'nün sitesinde radyo programı Kulak Misafiri'ni daha sonra da pod cast olarak dinleyebiliyorsunuz hatırlatayım.

Aptulika 

9 Ekim 2022

saat 23: 07

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...