9 Ekim 2022 Pazar

Günlük Değil GÜNDELİK 0037 - Pazar Sendromu

 

Georg Baselitz

Hafta sonu yazı paylaşmadım, çünkü tıklanma ve okunma oranları bir anda düşüveriyor. Nedendir bilmem, en coşkun şekilde yazma isteği de bana Cumartesi ve Pazar günleri geliyor. Hele o pazar sabahları insanlar kahvaltı ettikten sonra ne yazılmış, çizilmiş diye bakacaklar sanıyorum ama nafile. Bu arada Cumartesi ve Pazar günü paylaştığım yazılar bir hafta sonra yoğun bir takip alıyor ama insanın ilk anda şevki kırılıyor.  Bu hafta sonu Sabih Cangil konseri izlenimimi paylaşacaktım ama vazgeçtim. Yazdım yazmasına ama pazartesi paylaşacağım. 

Herkes için Pazartesi sendromu olur ama benim için Pazar sendromu oluyor. 

Aptulika

9 Ekim 2022

saat 21:42

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...