11 Ekim 2022 Salı

Tesla'nın vokali Jeff Keith bugün 64 yaşında!



Trakyalı Nikola Tesla Aganın ismini gruplarına veren ve 1990'ların karmaşasında "Psychotic  Supper" albümüyle beni ferahlatan harikulade Amerikan Rock grubu Tesla. 

Onların çıkışında hafiften AC/DC'ye meyleden rock'n roll tavırları beni sardı ve albümlerini her daim takip ettim.

Onların tarzına AC/DC tadında bir rock'n roll desem de az biraz "hair metal" de vardı. İster glam deyin ister saç metal... bu tarz güzeldir. Bunca yıl geçti ama onların değeri hala burnumda tüter. 

Her neyse neler diyorum bu yazı Tesla'nın vokalisti Jeff Keith için olacaktı. Ve oluyor da....

Bugün Jeff Keith'in doğum günü. 

Bu güzel insan 12 Ekim 1958'de doğmuştu ve bugün 64 yaşına adım atıyor.

Bu arada hala aranızda Tesla dinlememiş olan varsa gerçekten çok şey kaybetmişsiniz demektir. 

 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...