13 Ekim 2022 Perşembe

Blues Don't Lie ya da Blues Yalan Söylemez



Sen hazır olsan da olmasan da 

Hayat vardır

Gece bir yankesici gibi 

Son kuruşuna kadar seni yolar

Saklanacak bir yer yok

Hüznün sana yalan söylemez


Babamı 1967'de kaybettim

Bir yıl sonra annem, ardından gitti

Ben de vurdum kendimi San Fransiko'ya

Orada Sonny ile tanıştım

O bana,

"Blues yalan söylemez"

dedi


Sonny Boy doğru söyledi:

Blues yalan söylemez

...

Buddy Guy'ın son albümü "Blues Don't Lie" ile aynı adı taşıyan bu parçanın sözlerini sizlerle. paylaşayım dedim. Bu arada Buddy Aganın yaptığı güzel bir albüm.  Çıkalı iki hafta oldu, niyetim bir kritik yazmaktı ama olamadı. O zaman dedim,  albümün birinci parçasını iki hafta önce yazdım madem, bu sefer de ikinci parçayı da yazayım dedim. 

Bu arada bu albüme ilgisiz kalmayın derim. 


 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...