4 Şubat 2020 Salı

Popa Chubby müzikteki 30 yılını ve öncesini anlatıyor


Popa Chubby 30 yılını bir albümle kutlamaya hazırlanıyor. Müzik onun kurtarıcısı olmuş... Bakın otuz yıl önceki hayatını nasıl anlatıyor: 

" Bronx, Queens ve Manhattan'ın arka mahallelerinden geldim. Evde alamadığım sevgiyi ve şefkati bulmak için sokaklara attım kendimi ama bulduğum tek şey bir silahın namlusundaki korku, bela, gönül yarası, umutsuzluk ve damarımdaki bir iğnenin gözüydü. "

Popa Chubby'nin 30 yılı ve öncesini kendi dilinden aşağıda okuyabilirsiniz.





Amerikalı elektrik blues ve rock gitaristi Popa Chubby bu yıl müzik hayatının 30. yılını yeni bir albümle kutluyor.  "It A Mighty Hard Road" adını taşıyan bu albüm 1 Mart 2020'de piyasaya çıkacakmış.    

Popa Chubby, 30 yıldır blues, rock ve soul tarzlarında müzik yapıyor. 
New York'ta yaşayan gitarist, söz yazarı ve şarkıcı 90'lı yılların başında başladığı kariyerinde Willie Dixon'dan etkilenen agresif blues tarzı ile biliniyor.


Popa Chubby 30 yılını ve öncesini şu sözlerle özetliyor,

"Beni tanıyorsunuz. Ben sizin bidiğiniz gibi biri değilim. Ben yarı insan, yarı canavar ve 300 kilo kastan oluşan biriyim. New York'un yerli bir evladıyım. Çok sert bir ortamda büyüdüm ve belalar içinde yol aldım. Bronx, Queens ve Manhattan'ın arka mahallelerinden geldim. Evde alamadığım sevgiyi ve şefkati bulmak için sokaklara attım kendimi ama bulduğum tek şey bir silahın namlusundaki korku, bela, gönül yarası, umutsuzluk ve damarımdaki bir iğnenin gözüydü. Sonra müzik beni kurtardı, gitar beni kurtardı ve artık sokakların şişman Teddy'si değildim. (Asıl adı Theodore Joseph " Ted " Horowitz)  Ben bir oyuncuydum, şarkıcı, yazardım ve insanların beni bunun için sevdiğini öğrendim.

Küllerimden dirildim, ateşten güçlendim, beni şu an bulunduğum yere götürecek yargılamalara ve sıkıntılara hazırdım! 30 yıl ömür boyu ya da göz kırpmasıdır, ona nasıl baktığınıza bağlıdır. Benim için her gün, her şov, her nota, her uçuş, her hikaye, her kucaklama çok sevinçliydi. Gerçekten bunun bir nedenden dolayı tezahür ettiğine inanıyorum. İnsan ruhunun bir örneği olarak parlıyorum. Bizi öldürmeyen şey bizi daha güçlü kılar ve yaptığımız sanat ve müzik, yokuş yukarı bir tırmanışın gücünü belirtir."


Kısa ve öz bir şekilde müzikten önceki 30 yılı ile sonraki 30 yılını böyle anlatmış, Popa Chubby.   "It A Mighty Hard Road" adını taşıyan bu albümü de bu 30 yılın şerefine 1 Mart 2020 piyasaya çıkaracağı söyleniyor ama dijital ortamlardan şu sıralarda ulaşabilmeniz mümkün. 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...