26 Ağustos 2022 Cuma

Marcus King'in yeni albümü "Young Blood" bugün çıktı.



 Aziz dostum Geronimo Yalnızkartal'la bir ara sohbet ederken hep eski grupları dinlediğimizden yakınmış ve "Oysa gençliğimizde hep yeni isimleri, grupları keşfederdik," diye de eklemiştim. Bunu konuştuğumuz zaman ben 50'li yaşlardaydım o da 40'lı... yani yaşlanmıştık. Ama biz o durumumuza bakmadan arayışa girdik ve birden karşımıza Marcus King diye 15 ya da 16 yaşında bir çocuk çıkıverdi. Benim derdim Rival Sons gibi retro bir grup bulmak umuduydu ama karşımıza 1996 doğumlu acayip bir yetenek çıkmıştı. Üstelik bu velet iyi bir gitarist, besteci, söz yazarı ve vokalisti. Allman Brothers Band vari Southern tadı ile blues rock birleşerek bu çocuğun müziği harikalaşıyordu. Öyle sevmiştik ki, neredeyse elimiz davul alıp, sokak sokak gezerek insanların bu çocuğu dinlemeleri için çığırtkanlık yapacaktık. 

Şimdi bu çocuk 25 yaşına geldi, kendi adını taşıyan grubuyla 3, solo olarak da 2 albüm yaparak bizi mutlu etmeye devam ediyor. Bugün (26 Ağustos 2022) ikinci solo albümü "Young Blood"u çıkaran Marcus King, 11 yeni parçasıyla geliyor. Rick Rubin'in plak şirketi American Recording/ Republic Records etiketiyle çıkan albümün yapımcılığını da bir önceki solo albümde olduğu gibi gene Black Keys'ten Don Auberbach üstlenmiş. Grubu Marcus King Band ile 10 yıldır konser verip, 3 albüm çıkartan King, 2021 yılında ilk solo albümü "El Dorado"yu yayımlamıştı. 

APTULİKA


Aşağıda albümde yer alan "It's Too Late" isimli parçayı konser yorumuyla dinleyebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...