21 Ağustos 2022 Pazar

Kirk Hammett, Metallica'nın az albüm çıkarmasından şikayetçi.

 


Kirk Hammett, Goldmine dergisine verdiği röportajda, grubu Metallica'nın 40 yılda 10 albüm yaptığını söyleyerek bu durumdan yakındı, 

" Ben müzik yapmak istiyorum.  Harika bir müzik yapmak istiyorum. hiç duyulmamış bir müzik. Sadece kendimi yaratıcı bir şekilde ifade etmek istiyorum. Her gün gitar çalarım, bu yüzden üzerine bir mikrofon koysam iyi olur." sözleriyle kaygısını ortaya döktü.

 Kirk Hammett , Metallica'nın 40 yıllık kariyerinde sadece 10 albüm yapmasını vurgulayarak  grupla albüm yapma konusunda yavaş ilerlediklerini söyledi. En son yaptıkları " Hardwired… to Self-Destruct"ın üzerinden neredeyse neredeyse altı yıl geçti ve bu kayıt ile önceki "Death Magnetic" arasında sekiz yıllık bir boşluk olduğunu belirten Hammett, grup üyelerinin tempoyu artırma konusunda tartıştıklarını  ama bir sonuç alınmadığını söyledi. 

Bu yıl solo bir EP çıkartan Kirk Hammett, " Solo albümüm "Portals"ı çıkarmam benim için harika oldu. Bu sayede üretebildim ve bunu insanlara sundum. Başka çalışmalarım da var ve bunları  kaydedebilir ve yayınlayabilirim. Bunu gruptan tamamen farklı bir zaman çizelgesinde yapabilirim. Bu grupla çalışmalarımı da etkilemez." diyerek yeni solo albümlere de göz kırpar gibi. 

  

(https://shop.goldminemag.com/products/goldmine-magazine-kirk-hammett-cover-edition-june-july-2022)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...