11 Ağustos 2022 Perşembe

Rock gitarının ustaları Rory Gallegher'ı anlatıyor.



Jimi Hendrix ile yapılan bir röportajda gazeteci, “Dünyanın en iyi gitaristi olmak nasıl bir duygu” diye soruyor. Hendrix'in cevabı işe şöyle oluyor:  “Bilmiyorum, neden gidip bunu Rory Gallagher'a sormuyorsun”.


SLASH

"Sesi Stevie Ray Vaughan'a benzeyen milyonlarca adam var ama sesini gerçekten Rory Gallagher gibi çıkarabilen birini hiç duymadım."  


Joe Bonamassa

"Cradle Rock'ı duyar duymaz bağımlısı oldum. 'Büyüyünce olmak istediğim şey bu' diye düşündüm. "


Jimmy Page

"Rory'yi gerçekten sevdim, iyi bir gitarist, şarkıcı ve sevimli bir adamdı."  


Brian May

“O sadece bir sihirbazdı, o zamanın gitarına göründüğü her şeyi yaptırabilen çok az insandan biriydi. Sadece sihir gibi görünüyordu. O hırpalanmış Stratocaster'a baktığımı ve bunun oradan nasıl çıktığını düşündüğümü hatırlıyorum?" 



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...