11 Aralık 2023 Pazartesi

Marty Friedman Yeni Solo Albümünün Kayıtlarını Tamamladı.



Megadeth'in eski gitaristi Marty Friedman'ı The Fusion Syndicate isimli bir projenin albümü "Beatiful Horizon" da görmüş ve dinlemiştim. Bunun üzerine hemen kaleme sarılıp, "Nerde Bu Marty Friedman !" diye bir yazı yazmıştım. Oysa usta gitarist solo çalışmalarına devam ediyormuş...hatta şu sıralar yeni albünün kayıtlarını tamamlamış bile.

10 Aralık Pazar günü Marty Friedman , İtalya'daki bir stüdyoda çekilmiş bir fotoğrafını sosyal medya hesabında paylaştı ve şu mesajı ekledi: 

"Yeni albümümün kayıtlarını yeni bitirdim. Gitar kaydımı Japonya'da yaptım ve ardından kayıtları tamamlamak için iki haftalığına buraya İtalya'ya geldim. Solo albümümü yayımlamak ve sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum."

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...