5 Mayıs 2022 Perşembe

Tinsley Ellis'in yeni albümü için çizgili açılış.



Blues Rock'ın usta gitaristi ve vokalisti Tinsley Ellis'in yeni albümü "Devil May Care", 21 Ocak tarihinde çıkmıştı ve ben de iki ay öncesinden beri dinlemeye başlamıştım. Albümü öylesine sevmiştim ki neredeyse her gün dinlemeden edemiyordum. Tabi albümle ilgili bir kritik yazısı yazmak için sabırsızlanıyordum. Her dinleyişte aklıma bir şey geliyor ve not alıyordum. Tam bu aşamada albümle ilgili röportajları okuyor ve yazıyı erteliyordum. Albümü o kadar sevmiştim ki yazacağım yazıda hiç bir anı kaçırmak istemiyordum ve böyle olunca da yazı ertelendikçe erteleniyordu. Ve en sonunda yeter artık dedim ve yazmaya karar verdim. İlk önce albümle ilgili yapılan bir röportajı toparladım ve yazıya hazır hale getirdim. Bir de çizim yapmaya başlamıştım ve onu da renklendirirken kritik yazısı bir hafta daha ertelenecekti. Şimdi çizim bitti ve röportajla birlikte bir de albüm hakkında anektodlarla dolu bir yazı çıktı ama kritik yazısı gene ortada yoktu. Bu arada kritik yazısını galiba yazamayacağım.... Bunun sebebi yetiştiremediğimden değil; albümü o kadar çok sevdim ki, ne yazarsam yazayım mutlak bir şeylerin eksik kalacağına dair bir his içindeyim. O nedenle de vazgeçtim. 

Evet şimdi çizimi paylaşarak, Tinsley Ellis dosyasını açayım. 

Buyrun bakalım. 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...