6 Mayıs 2022 Cuma

Günlük Değil GÜNDELİK 0024



Vakti zamanının grubu Heart'tan Ann Wilson'un yeni albümü geçen hafta çıkmıştı ve gene geçen hafta buradan haberini yazmıştım. Açıkcası bir iki dinlemeden sonra etkisini yitirir sanmıştım ama bu gece albümdeki bir parça beni etkisi altına alacaktı. 

Aklıma hemen her hafta yaptığım "Liste Başı Plaklar" seçkisi gelecekti. Sanki çok ilgi çekiyormuş gibi ( Bu arada tıklanma oranı 15'i geçmiyor) bir de "Parça" listesi yapayım dedim. O listede Biues  ve Rock kategorileri vardı ve bu hangisine girerdi diye düşündüm. Dinlerken bana o geçmiş zamanların hard'n heavy'sini de hatırlattı. 

Aklıma geldi yazdım. Ama gerçekten bu parça güzel geldi. Ne olur ne. olmaz notumu alayım, kim bilir belki bir de parça listesi yaparsam gerekir. 

İşte böyle gece vakti gereksiz işlerle uğraşıyoruz, ne yapalım bize düşen de bu.

APTULİKA

7 Mayıs 2022

Saat: 00:20



2 yorum:

Aylak Adam dedi ki...

Guzel yapiyorsun, guzel👍🤟

Aylak Adam dedi ki...

Platforma yazdigim su yorumu da buraya salayim da ...

Bazi parcalarin zamaninda ve uygun sartlarda dinlenmesi hic suphesiz etkisini kalici yapiyor , an icinde bir an da bir hikaye ve kurguya donusebiliyor . Aptulika'nin yazisinda da adi gecen bu parca gece yarisi bu saatte 'cuk' oturtan tam da boyle bir parca olarak bellegin biryeerine kaydedilirken , bir yandan da ,bellegin icindekileri uyandirdi . Zaten bana gore yeredici muzik ya da parcalar hep bir an ya da hikayeyi yarattikca kaydadeger oluyor . Bu da oyle oldu 👍🤟.
Bununlada kalmadi tabi , ozellikle sound ve parcanin yapisi , klavyenin soundu , gitarin tonlari , icimde bir baska parcayi costurdu . Onu yorumda paylasirim . Dogrusunu soylemem de gerekirse parcayi da Ann Wilson degilde sanki baska birileri soyleseymis ya da haksizlik etmeyelim , baskalarida cover yaparsa da acayip olabilir gibi geldi . Du bakalim ? ... Bana parca 70'lerin basi baba rock n blues gruplarindan bir esinti getirdi ... Dinleyelim , dinletelim ,hissedelim . Tee isterseniz siz de arada bir geceye hikayesi olan parcalar salin , birlikte muzik hikayeleri yazip dinleyelim .. En guzel muzik , paylasilan ve birlikte sinerji yaratilan muziktir . Viva Rakinroll 🤟👍

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...