13 Şubat 2022 Pazar

Jethro Tull yeni albümüyle KULAK MİSAFİRİ'nde



Jethro Tull'ın yeni albümü "The Zealot Gene" ile ilgili bir yazı yazmak için günlerdir boğuşup duruyorum. Bu arada yazı için bir çizim yaptım, hatta renklendirdim bile ama yazıyı bir türlü bitiremedim. Tam bu sırada Bülent Seyitdanlıoğlu arkadaşım imdadıma (bilmeden) yetişti. Bu gece Radyo ODTÜ'de yapacağı Kulak Misafiri isimli radyo programını Jethro Tull'ın yeni albümüne ayırmış. Ben de hemen yaptığım çizimi onun haberini duyururken paylaşayım dedim. Jethro Tull'ın yeni albümüyle ilgili bir yazı hazırlayacağım ama bu gece kulaklarımız Kulak Misafiri'nde olacak diyoruz ve sözü Bülent'e bırakıyoruz...

"Ian Anderson, artık ağır sağlık sorunları yaşadığını ve bunun sahne performansları sırasında uğradığı duman saldırısından kaynaklandığını açıkladı.

Bu arada 2017 yılında temelleri atılan ve uzun bir aradan sonra çıkan Jethro Tull'ın taptaze albümü de dinleyici ile buluştu.

Bakarsınız Ian Anderson da programa bizzat katılır.

Jethro Tull ve The Zealot Gene Kulak Misafiri'nde..."


KULAK MİSAFİRİ 

13 Şubat 2022 

saat 22:00'de 

Radyo ODTÜ'de


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...