23 Mayıs 2021 Pazar

Bob Dylan 80 yaşında.



Bugün Bob Dylan 80 yaşına giriyor. Bu konuda Bülent Seyitdanlıoğlu'nun yazısına yer veriyoruz. 




"Ben , Robert  Allen  Zimmerman

Dylan adını seçtim, çünkü Dillon adında bir amcam vardı. Vurgusunu değiştirdim, çünkü böylesi kulağa daha hoş geliyordu. Dylan Thomas'ın yazdıklarının bir kısmını okudum, ama benimkiler gibi değildi. Birbirimizden oldukça farklıyız.

İnanın ki adımı Dylan Thomas'ın onuruna değiştirmedim. Bu tümüyle uydurma. Ben Dylan Thomas için onun benim için yaptıklarından fazlasını yaptım. Bakın bir yığın genç büyük olasılıkla bu söylentiyi duydu duyalı onun şiirlerini okumaya başladı."


Evet, bugün Bob Dylan'ın doğum günü ve Kulak Misafiri Bob Dylan'ın doğum gününü kutluyor.

O  bugün itibarıyla 80. yaşında.

İyi ki doğdun Dylan...

 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...