12 Mayıs 2021 Çarşamba

Batu Akdeniz: "Bir şey yapamamaktan çok sıkıldım!"


Rock müziğimizin genç kuşak temsilcilerinden Batu Akdeniz'i hem üretkenliği hem de ürettiklerinin titizliği sebebiyle çok severim. Bir yılı aşan bir süredir yaşadığımız pandemi döneminde de çalışmalarını olanakları el verdiği kadar sürdürdü. Batu şimdi de yeni bir çalışmasıyla karşımıza çıkıyor. İsterseniz bu yeni çalışma ile ilgili ona kulak verelim:


"Ben çok sıkıldım. Her gün kötü bir haberle uyanmaktan çok sıkıldım. Bununla ilgili bir şey yapamamaktan da çok sıkıldım. Kendimi daha fazla mahcup hissetmek istemedim ve Katiller Cenazede’yi yazdım.

Rock ‘n’ Roll’un gücüne inanıyorum. Söyleyeceklerimi hiç olmadığı kadar yüksek söyledim bu kez, yine rock ‘n’ roll’un yardımıyla. 

Katiller Cenazede’yi pandemi döneminde başta hayatını kaybedenler olmak üzere, geçim sıkıntısı çeken müzisyen arkadaşlarıma adıyorum.

Cuma gününün ilk saatlerinde sizlerle⚡

Haberi yayın çünkü..."


Batu böyle anlatmış yaşadığımız günleri. Cuma günü çıkacak yeni şarkısını merakla bekliyoruz. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...