20 Nisan 2021 Salı

Serdar Öztop : Yine Düştük Yollara



O seksenlerin sonundaki hard'n heavy rüzgarlarında Exon ve ardından Harbiye Açık Hava konserlerinden hatırladığımız Blueline gruplarında gitarı üstlenirken tanımıştım Serdar Öztop'u. 

Daha sonrasında Serdar'ı Kesmeşeker'in "Aşk ve Para" albümünde kadroda gördük. Ve ardından rock barlar hayatımıza girdiği zamanların muhteşem grubu Indians'ta dinleyecektik.

Serdar, müzikte her zaman var oldu, kimi zaman tonmaister kimi zaman aranjör kimi zaman da prodüktör olarak unutulmaz albümlere imzasını koyacaktı. Bunlarla da kalmayan Serdar kendi adına nefis iki solo albümü de çıkartacaktı. 2001 ile 2005 yıllları arasında da Bulutsuzluk Özlemi'nin kadrosunda yer almıştı

Şu sıralar Serdar Öztop, pandemi döneminde tek başına cover çalışmalara ağırlık vermiş. İlk olarak da bir Bulutsuzluk Özlemi parçası olan "Yine Düştük Yollara"yı, farklı bir düzenleme ve sound ile hazırlamış. 9 Nisan 2021 Cuma günü tüm dijital mecralarda yerini alan bu tekli'den sonra devamı gelecekmiş. 

 Şimdi sözü Serdar'a bırakalım ve  bu çalışma sürecini ondan dinleyelim: "Daha önceki çalışmalarda olduğu gibi, tüm performans ve stüdyo işlemlerini tek başıma tamamladım. Ayrıca, bu sefer parçaya yeni bir beste gibi yaklaşarak yepyeni bir düzenleme yaptım. Parçanın temel motiflerini koruyarak, daha güncel bir yaklaşımla renklilik ve heyecan katmayı hedefledim."

Parçayı dijital ortamda dinlemek ve indirmek için: 

https://open.spotify.com/track/6pFmYSYCibJsUR3gMAq15F?si=3-kyTdQ8T2yxZSV2Uj_XYw

Şimdi de bu cover'ın videosuna yer verelim, bakalım nasıl bulacaksınız. Ama itiraf edeyim kapağı çok tuttum. Her baktığımda didik didik inceleyip, gülüyorum. Ellerine Sağlık, Serdar. 

APTULİKA



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...