30 Ocak 2024 Salı

Rolling Stones'un "Hackney Diamonds" albümü ve artçıları

 


Geçtiğimiz yıla başlarken Yes'in  "Mirror in the Sky" albümünü çok sevmiş ve neredeyse bir yıl boyunca dinlemeden edememiştim. Yılın sonuna doğru ise Rolling Stones'un "Hackney Diamonds" albümü çıkacaktı ve onu da hala dinliyorum. 

Yes'in "Mirror in the Sky" ve Rolling Stones'un "Hackney Diamonds"ı benim için 2023'ün en unutamadığım, Yılın Albümü oldu. 

Rolling Stones'un "Hackney Diamonds" albümü çıktığından itibaren Ekim , Kasım Aralık aylarında hem dinleyip hem de çizimler yaptım. Bu öyle tasarlanmış bir şey değildi, sadece güzel bir albüm çizmemi körüklüyordu. Böylece 50 çizim ortaya çıktı. Daha da devam edebilirdim ama Aralık ayının ortalarında albümü dinlemeyi kendime biraz yasaklamaya başladım diyebilirim. 

Şimdi o çizimler kolajlar halinde sizlerle paylaşıyorum. 



Bu arada bütün zamanların en çok dinlediğim Rolling Stones albümü bu oldu desem yalan olmaz hani. 



Mick Jagger'dan sonra Keith abiyi çizmemek olmazdı tabii...



Ronnie Wood olmaz mı?



Charlie Watts'ın ölümünden önce yaptığı iki kayıt da vardı albümde. Zaten olmasa da çizerdim. 





İşte Rolling Stones'un "Hackney Diamonds" albümüyle süren maceram ve sonuçları bu kadar. 

"Bu kadar" dedim ama adamlar bu stüdyo albümünün bir de ikili konser albümünü çıkardılar. Bu canlı kayıtlar albümün tanıtımı için New York'ta yapılan konserden oluşuyor. Şimdilerde de onu dinlemekteyim. Çizim yapmamak için elimi kolumu bağlasam mı nedir, artık bilemedim. 


Aptulika


 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...