14 Aralık 2018 Cuma

Serkan Tuna'nın objektifinden 7 Aralık 2018 OBJEKTİF Ankara Konseri Vol. 2

Fotoğraf : Serkan Tuna
Bir önceki yazıda Objektif'in 7 Aralık 2018 Ankara konserinin Anıl Yurdakul tarafından çekilen fotoğraflarına yer vermiştik. Şimdi de Serkan Tuna'nın çektiği fotoğraflara yer vereceğiz.  Objektif grubunun vokalisti Vecdi'nin "Rock 'n Roll Böyle Bişi" sözü gerçekten çok doğru. Rock'n Roll konserinde sadece gruptan değil dinleyicisinden de sanat fışkırır. 

Serkan Tuna'nın bu fotoğraflarına bakarken gidemediğim konseri izler gibi oldum. Keşke bir dergi çıkarıyor olsaydık da bunlardan birini poster yapsaydık. Valla ben şimdiden bir tanesini Serkan Tuna'nın izni olursa poster yapıp duvarıma asmak isterim... tabi bir de imzasını isterim. 

Bu fotoğrafların hiç birini elemeden tümüyle yayınlıyorum. İsterseniz sizde  bunlara bakarken bir Objektif parçasını dinleyin derim, ben öyle yapıyorum. Ha bu arada hangi Objektif parçasıyla dinlediğinizi yorumda yazarsanız sevinirim. Sizden bir isteğim de en çok sevdiğiniz fotoğrafı yazarsanız, en çok sevileni poster yaparız. ( biliyorum yorum yazın desem de yazmayı pek sevmiyorsunuz. O zaman bir zahmet bana bluesperisan@gmail.com adresinden mail atabilirsiniz.) Fotoğrafların altına bir rakam yazıyorum. Bana en beğendiğiniz fotoğrafın rakamını yazabilirsiniz. 
Şimdi sizleri Serkan Tuna'nın fotoğraflarıla baş başa bırakıyorum.


01


02


03


04



05



06



07


08


09


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19


20


21


22


23


24


25



26


27


28


29

Serkan Tuna'nın objektifinden Objektif 7 Aralık 2018 Ankara konseri. Fotoğraflardan en beğendiğinizi bana yazın ve farzedelim ki bu bir blog değil dergi olsun poster yapalım. Bu arada illaki kağıda basılı dergi mi olması gerekiyor blog'da da poster yapalım haydi... ister burada yorum olarak yazın ister bluesperisan@gmail.com adresine mail atın. 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...