18 Aralık 2018 Salı

BYFUSS, Ace Frehley'in son albümünde yürüyor.




Ace Frehley 2018 Spacemen 



Sebebini burda anlatıp içinizi  kıymayayım,  maalesef içinde sadece  Ace Frehley'in "Spaceman" albümü bulunan cihazımla  yokuş aşağı Üsküdar İskelesi'ne doğru iniyorum. 
Bu sene bütün yavru kediler tek gözlerini kaybediyorlar bir çeşit salgın var galiba.
Ace Frehley,  Kiss’in Spacemen’i  bilimkurgu , uzay fanatiği,  (diğerleri “Demon”  Gene Simmons, “Starchild” Paul Stanley ve  “Catman “Eric Carr)  Kiss ‘in makyajlı, ateşli ve kanlı, gitarların yandığı, kırıldığı  döneminin gitarcısı, virtiöz değildir ancak dönemini çok etkilemiş, saygılı olmak lazım. Gruptan ayrılırken yerini Eddie Van Hallen doldurmak istemiş diğer bildiklerim Malmsteen ve Doug Aldrich.
2019’da Kiss son turnesini yapacak , makyajlılar   https://www.kissonline.com/

Kiss deyince aklıma hep 1978 ‘de bütün grup üyelerinin solo albüm yapmaları gelir bir de  Gene Simmons ‘ın Shannon Tweed ‘le (Playboy Kasım 1981 , link var) 1983 ‘den bu yana devam eden  beraberliği ve İsrail devleti yanlısı tutumu, oysa  Kiss logosundaki SS harfleri eskiden sorun oluyordu.

"Spacemen", Ace Frehley ‘in 8. solo albümü, 37:07 dakika sürüyor,
oley!  Son dört yıldaki 3. albümü.

1- ) Without You I’m Nothing: Gene Simmons konuk olmuş, söyle diyor “without I’m nothing and you ‘re my ticket to ride “ Akbil’e şarkı yazmış galiba, ben de doldursam iyi olur. 

2- ) Rockin' with the Boys: Kiss ‘in ilk dönemlerine benziyor, çok sıradan yürürken iyi gidiyor..

3- ) Your Wish Is My Command: Yine Gene Simmons konuk olmuş, “tak şak paşa” şarkısı değil mi bu. Paşanın  adını unuttum.

4- ) Bronx Boy: Adam Bronx’lu tabi gayet normal, bunca yıldır hiç Staten Island’lıyım diyen birini görmedim, duymadım. Beğendiğim ilk parça bu oldu, güzel de bir solosu var, eski çete günlerini anlatıyor ya da uyduruyor.
5- ) Pursuit Of Rock and Roll:  Kabataş iskelesi kapandığından beri Beyoğlu’na  Karaköy üzerinden çıkıyorum. Yüksek Kaldırım Caddesi'sinin sonlarına doğru dilim ananas pazarı var,  parçadan daha dikkat çekici fiyat, 1, 50 TL. Biyografik bir parça , özetle Rap ve Disco dinlemeyi bırakın Beatles, Elvis, Chuck Berry, Rolling Stones iyidir. 

6-) I Wanna Go Back: “Billy Satellite” Cover’ı bildiğim bir grup değil , yazarken baktım 1984 ve 2016 da iki albüm yapmışlar.

7- ) Mission To Mars:  Güzel bi riffle başladı, solosu da fena değil, ancak o kadar, nerdeyse seveceğim. Dostoyevski sürgündeyken tek okuyacak şey İncilmiş onu çok iyi anlıyorum.

8-) Off My Back: Kendimi veremedim, Narmanlı hanın önünde fotograf çektiren turistler vardı, onlara gülümsüyorum.

9- ) Quantum Flux: Enstrümental o kadar, güle güle, İstiklal caddesinde yürürken bir tanıdık görmek çok güzel.




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...