23 Haziran 2024 Pazar

83 YAŞINDA!

 


Bugün 24 Haziran... Bir sene önce bu tarihin ayrı bir anlamı vardı... şimdi ise anlamın içine hasret ve özlem de yerleşti.

Evet bugün Erkin Abi tamı tamına 83 yaşına girdi. İçimiz buruk ve onsuz ama yalnız değiliz. Çünkü Erkin Koray sadece biz ve bizden öncekilerle değil genç ve gelecek kuşaklarda da dinlenecek ve yaşayacak. 

Bundan 3 yıl önce Sinan Doyan'la instagram'da bir canlı yayın yapmıştık ve adını "80" demiştik. Evet sadece 80 ardından gelen başka bir açıklama yoktu. 

Böylece Erkin Koray'ın 80. yaşını kutlamıştık. O zaman Erkin Abi Kanada'daydı ve biz onun dönüşünde 81. yaşını da kutlamayı hayal ediyorduk ama geçen yıl gelen kötü haberle onu kaybettiğimizi öğrendik.  

Ve bugün Erkin Koray 83 yaşında. 


*** 


Erkin Koray'ın ardından herkesle konuşuldu ama onun son anına kadar grubunda yer alan bas gitaristi Ünal Vanii ile kimse akıl edip de ne röportaj ne de ayaküstü bir sohbet yapmayı akıl etti. Ben Erkin Abi'nin ölümünden bir kaç ay sonra Ünal Abi ile bir röportaj yaptım ama bugün yarın derken yayınlamayı geciktirdim de geciktirdim. Şimdi doğumunun 83. yıldönümünde bu röportajı yayınlamak için kolları sıvadım. O röportajı gelecek hafta yayınlayacağım. 

Aptulika 



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...