11 Haziran 2024 Salı

Bir Billy Morrison Projesi



Billy Morrison ismine pek aşina değildim ama albümü dinlemeye başlamamla ilk tepkim, "Bu adamı daha önceden nasıl dinlememişim..." olacaktı. Oysa adını bilmesem de müziğine hiç yabancı değilmişim. Son 15 yıldır Billy Idol'ün ritim gitaristi ve The Cult'un eski basçısı olarak gayet iyi tanıyormuşum. 

  İngiliz gitarist, şarkıcı ve söz yazarı olan Billy Morrison, "The Morrison Project" adını verdiği albümünde hard rock, heavy ve punk'ı yüksek adrenalinle sergiliyor. Bununla da bitmiyor ve albümün konuk kadrosu da ayrıca öneme haiz.  Billy Idol, Ozzy Osbourne, Al Jourgensen, Corey Taylor, Steve Stevens, Linda Perry, DMC, Tommy Clufetos, John 5, Steve Vai gibi muhteşem konuklar albüme katılmış.



Morrison Project'in yapımcılığını Billy Morrison üstlenirken, miksajı Barry Pointer tarafından yapılmış ve mastering'i Dave Donnelly üstlenmiş.  Bu Billy Morrison'un üçüncü solo albümü olmaktaymış.   


Albümün oluşumuyla ilgili Morrison şunları söylüyor: "Bu albümü yazmanın en güzel yanlarından biri konuk şarkıcılarımın kendi işlerini yapmalarına izin verebilmemdi" dedikten sonra,  "Onlara parçayı hiçbir yönlendirme olmadan gönderdim ve ne hissediyorlarsa onu yapmalarını sağlardım. Sanırım bu, şarkılara, sözlerine veya melodilerine dahil olmaya çalışsaydım bu enerji ve gücü yakalayamazdım. ”


Morrison albümün içeriği ile ilgili şunları söylüyor: "Bu kayıtta  dünyanın durumu, haber kaynakları, bilgi akışı (veya eksikliği) ve genel hastalık hissi hakkında gözlemsel bir bakış açısıyla  şarkılar yazmak istedim. ”


Morrison Projesinin ortaya çıkışı da Covid salgını sırasında oluşmuş. "Pandemi sırasında Erik (Eldenius) ve Jeordie (White) ile müzik yapmak ve farklı müzik tarzlarını karıştırmak, birçok arkadaşımın da yer aldığı bu şarkı koleksiyonuna doğru yolculuğumu başlattı."

"The Morrison Project" albümü hard rock, heavy ve punk'ın enerjik yolculuğuna sizi davet ediyor ve hiç durmuyor.









Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...