3 Aralık 2020 Perşembe

Ginger Baker tişörtü hayalim gerçek oldu.


The Cream grubunun tişörtü olsa giyer misiniz? 

Bu soruya hayır diyecek bir rock dinleyicisi olacağını hiç sanmam. 

Belki bu soruyu tişört imalatçısı bir isme sorsak, "Aptul, pek satmaz ama güzel fikirmiş." diyebilir. Aslında o güzelim albüm kapaklarından bir The Cream tişörtü çok güzel de olur hani. 


Dünyanın gelmiş geçmiş en özel rock triosu Cream rock tarihindeki yerini çoktan ve haklı olarak almıştır. O grubun üç isminden biri olmasın Cream diye bir şey olmaz. Peki Cream grubunda en önemli isim derseniz herkes bir anda gitarist Eric Clapton diyecek. Benim için Clapton da önemlidir ama basçı Jack Bruce önceliklidir. Davulcu Ginger Baker ise muhteşem bir şeydir. Caz kökenli bir davulcu olan Baker, kelimenin tam anlamıyla rock için ideal biridir ama buna karşın oldukça suratsız, sert biridir de. Hani tişört için en az uygun olacak isimdir. 

 Oysa Ginger Baker çizimini yapmak için en ideal yüz yapısına sahip biridir. Geçen yıl 6 Ekim 2019'da bu davulcuyu kaybettiğimizde aklımdan bir tişörtü olsa da giysem diye geçirmiştim. Bu düşüncemi Ankara'dan dostum Bülent Seyitdanlıoğlu ile de paylaşmıştım galiba. Ve bir yıl sonra hayalim gerçek oldu.


Bu pazartesi gelen bir kargoyu açtığımda içinden bir tişört çıktı. Bülent Seyitdanlıoğlu güzelim radyo programı "Kulak Misafiri" için hazırladığı tişörte Ginger Baker'ın suretini yerleştirmiş. İşte en sonunda oldu dedim ve bir güzel giydim. 


Bu arada Bülent bana bir sır da verdi, bu fotoğrafı Ginger Baker hiç sevmiyormuş, hatta Bülent bu konuda Facebook sayfasından da  uyarı almış. 

Her şey bir yana benim Ginger Baker tişörtüm oldu. Sadece tişörtte değil radyo programlarında da çok özel olanı çalan "Kulak Misafiri" her pazar Radyo ODTÜ'de. Benden hatırlatması diyelim ve yazıyı noktalayalım.

Aptulika


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...