19 Temmuz 2019 Cuma

1960'ların Gölgeler grubunun gitaristi Cemil Urul'u kaybettik.


Cemil Urul, 1960'lı yıllardan bir müzisyen. Bu ismi ben Tünay Akdeniz'in Karabük'te kurduğu ilk grubu Gölgeler'in gitaristi olarak biliyorum. Zaten bu ölüm haberini de Tünay Abi'nin resmi facebook sitesinden aldım ve sizlerle paylaşıyor. 

Ve sözü Tünay Abi'ye bırakıyorum

"15 Temmuz, 16:02 ·
Çok uzun yıllar sonra plağımın imza gününde karşılaştığım uzun uzun sohbet ederek eski günleri andığımız Grubumuz GÖLGELER de uzun yıllar gitar çalan çok sevgili arkadaşım dostum Cemil URUL u kaybettiğimizi öğrendim. En son telefon konuşmamızda CD ni aldım demişti bende Istanbula geldiğimde imzalarım demiştim. Sana bir imza borcum kaldı dostum. Hakkını helal et.
kendisine Allahtan rahmet diliyorum.Mekanın cennet toprağın bol olsun. Nurlar içinde uyu."


GÖLGELER 1967 - Karabük Şato Düğün Salonu
Soldan Sağa
Cemil Urul - Gitar
Tünay AKDENİZ - Bateri
Nihat YALÇIN - Vokal (Rahmetli)
Namık COŞKUN - Bas gitar
Fazlı CERİT - Gitar



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...