27 Ocak 2019 Pazar

Prof. Dr. Skull


Perşembe gününden bu yana sanki bulutların üzerinde gibiyim. Bu abartısız, kelimenin tam anlamıyla böyle. Üç gün boyunca o kadar çok mesaj, fotoğraf, paylaşım, yorum takip ettim ki anlatamam. Hala bir bayram çocuğu gibi üç plağı yanımdan ayıramıyor, ara sıra açıp bakmadan edemiyorum. Dr. Skull'ın 25 yıl aradan sonra çıkan üç plağı ve o muhteşem lansman gecesinin mutluluğu halen sürüyor. Durumun özeti bu ama yazıp, çizmeyi de bu rehavetle aksatabilirim endişesiyle kendimi toparlayıp bu yazıyı yazmaya karar verdim. "Haftaya Başlarken" yazısı çok kısa da olabilir ya da çok uzun... inanın ben de bilmiyorum. Sadece klavyenin başına oturarak yazmaya başladım. 
Geçtiğimiz haftayı Dr. Skull'a özel yapmıştık. Bu hafta (hatta önümüzdeki haftalar da) bu muhteşem buluşmanın artçıları gelecektir. 24 Ocak 2019, Perşembe gecesi yapılan konser geçen yılların kıvanç verici bir özeti gibiydi. 
Her güzel olay insana yeni umutlar verir... biz de bunu değerlendirelim ve yeni ufuklara yelken açalım. 

Bu hafta Byfuss'un özlenen yazısı geliyor. "En Sevdiğiniz Led Zeppelin Anketi"miz de bu hafta sonunda şekillenecek ama katılımcılardan üç kişiye bir sürprizimiz olacak. İlerleyen günlerde onu açıklayacağız. 

Aptulika

24 Ocak 2019 Notları:
* Yazının başlığında "Prof. Dr. Skull" dedim. Biz onları 30 yıl önce tanıdığımızda Hacettepe Tıp Fakültesi'nde okuyorlardı. Sonrasında doktor oldular. Geçtiğimiz hafta onlarla çeyrek asır sonra tekrar buluştuğumuzda ise klasik kadronun dört elemanı sadece doktor değil profesör de olmuşlardı. O buluşmanın sonrasında ise Rock'n Roll Üniversitesi onları Ordinaryus Profesör ilan edecekti. 

* Dr. Skull'ın o çeyrek asır öncesindeki kasetleri bugüne plak ve CD olarak taşındı. Bu mucizeyi gerçekleştiren Haluk Ataklı'ya ve Hammer Müzik'e teşekkürler.

* Çağlan Tekil... 30 yıl öncesinde Laneth dergisini çıkartan adam. Bunca geçen yıl içinde tanıdığım en büyük organizasyonlara imza atan adam. Dr. Skull buluşmamızda onun organizatörlüğündeki profesyonelliğinin payı büyüktü. 

* Ankaralı dostlar o perşembe günü işlerini güçlerini bırakıp, İstanbul'a geldiler. Bir çok arkadaşımın Ankara'dan yola çıkıp, konsere bir saat kala İstanbul'a gelip, konser bitiminde tekrar Ankara'ya dönüp işlerine gittiğini biliyorum. Bunu yapabilmek bile zordu çünkü gene bir günlük de olsa işten izin almaları geriyordu... o da ertesi günü yoldan gelip, uykusuz işe başlama pahasına. Bunu yapamayanlar da vardı ve bir çoğu bu duruma sitem etti. Keşke bu buluşma Cumartesi günü olsaydı diyenler çoktu. Bazı arkadaşlar da Ankara ile özdeşleşmiş Dr. Skull'ın bu buluşmasının Ankara'da olmasını istiyorlardı  hatta o efsanevi konserlerin olduğu Hacettepe Üniversitesi M Salonu'nda. Açıkcası benim de arzuladığım bu ama şartlar nedir onu bilemiyorum. Sözün özü güzel bir buluşma yaşadık, bakalım devamında neler olur. 




1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hocam yeni okudum harika yazı�� İyi ki varsın! (Murat Ersöz)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...