27 Ocak 2022 Perşembe

Dag Solstad romanlarını sever misiniz?


 

Başlıktaki soruya biri çıkar da, 

"Severim ama sana ne!" dese çok sevinirim. 

Dikkat çekmek için verilen başlıklar günümüzde pek bir moda ve ben de buna uydum galiba. Ama işin özü bu hafta okuduğum iki roman bu adamcağıza aitti. Kitapları okuduktan sonra, internetten kim bu adam diye baktığımda hemen portresini çizmek için atıldım. Ardından bu çizimleri birilerine göstermek istedim ve bu başlığı koyup, çizimleri paylaşmak istedim. Olay budur.



Bu arada bu iki romanı da bu haftaki "Blues Perişan Kütüphanesi"nde tanıtacağım. Onu da buradan duyurayım.

Dag Solstad, Norveçli bir  yazar. Çalışmaları 20 dile çevrilmiş ve roman, kısa öykü, tiyatro oyunu alanında çalışmalar yapmış. 80 yaşında olan bu yazarın orta yaşlı ve 80'lik halini çizdim ve buradan sunuyorum, olay bundan ibarettir. 

Bu arada yazarı seven ya da eleştiren varsa yorum yazarsa sevinirim.

Bu kadar, şimdi sessizce dağılabiliriz. 

Aptulika

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...