24 Mart 2023 Cuma

The Who'dan Pete Townshend 29 yıl sonra yeni şarkısıyla


The Who grubunun gitaristi Pete Townshend , 29 yıl aradan sonra yeni single'ı  “Can't Outrun the Truth”u bugün çıkardı.



COVID salgını döneminde karantinanın yaşattığı zorlukları kanser hastası bir gencin gözlerinden anlatan şarkı 2021'de Townshend'in eşi Rachel Fuller tarafından yazılmış.  Fuller parça ile ilgili,   “O dönemde hiçbir şey yapamadık ve  hiçbir yere gidemedik. Ve bu sürenin pek çok insan için ne kadar inanılmaz derecede zor olacağını gerçekten düşünmeye başladım. Bunun üzerine sözleri yazdım, sonra piyanonun başına oturdum ve müziği yazdım. Sonra parça hoşuma gitti ve 'Bu fena  bir şarkı olmadı, bunu kaydetmek isterim' dedim ama  şarkı söyleme günlerim çok gerilerde kalmıştı.  Sonunda  Pete'den demoyu kaydetmesini istedim."

  Townshend, “Pandemi dönemi hayır kurumları için de çok kötü geçti. Teenage Cancer Trust, her yıl Albert Hall'daki bir dizi konserden ve çeşitli başka şeylerden para almak için kuruldu ve bunların hiç biri yapılamadı." dedikten sonra bu parçanın indirilen her satışından bir kısmı,  bir hayır kurumu olan Teenage Cancer Trust'a bağışlanacağını belirtiyor.  





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...