18 Haziran 2019 Salı

Byfuss, TESLA'nın yeni albümünü dinlemek için BELGRAD yollarında




Tesla  Shock  2019 , Belgrad, Tito.


Yolum Belgrad’a düştü, uzun hikaye başka zaman anlatırım, kalacağımız eve herkesten önce gelme avantajıyla  yalnız geçireceğim birkaç saati dolaşarak geçirmeye karar verdim.  Mapme adında bir uygulama var çevrim dışı çalışıyor, Faturanız  makul rakamlarda kalsın diye kullanmak çok manalı oluyor.
Cihazın şarjı bitik , böyle durumlar için telefona da birkaç albüm atıyorum  elde Tesla Shock ve Whitesnake Flesh and Blood var, . en yakın gidilecek yer Nikolai Tesla Müzesi olunca Tesla dinlemeye karar verdim. Harita 1.2 KM diyor.

1-You Won’t Take Me Alive  : 
Def Leppard gibi başladı , devam etti ve bitti. şaşırmış  halde  Kraljice Natalije caddesiyle Kosovle Devojke  caddesinin kesiştiği yerden sola dönüp yürüyorum bir parkta Çar 2 . Nikolai Heykelinin önündeyim son Rus çarı, Sırplar çok mu seviyormuş anlamadım  ?

Çar 2. Nikolai Heykeli Belgrad

2- Taste Like :
Parkta biraz oturup biraz daha dikkatli dinlemek ve albümün künyesini okumaya  çalışıyorum. Yapımcı Phil Collen Def Leppard’ın yeteneksiz gitaristi , mütevazi olmiyim kulağım iyidir.

3- We Can Rule The World : 
Yaylılar , Piano , İspanyol Gitarı ( bu enstrumanı naylon gitar diye yazanlara çok hayranım)   gereksiz bir balad.

4-Shock: 
Herkes Jeff Keith ‘in yırtık sesi ve Five Man Acoustical Jam Albümü Hatrına Tesla’yı sevse de ben Gitarist Frank Hannon yüzünden seviyordum, Frank Hannon ‘ın Six String Soldier, Gypsy Highway ,From One Place… bence dinlenilesi albümler. Not: Frank  Hannon , Almann Brothers efsanesi Dickey Betts’in kızıyla evli .

5-Love is a Fire: 
Yine bir balad , Biraz daha Tesla’ya benziyor,, daha blues ve güzel bir solo ancak sıkıcı sokaklara bakıyorum.Belgrad’ın bu semti eski ve bakımsız.
Tesla-Museum-in-Belgrade-Serbia 

 6- California Summer Song :  
Eğlenceli boş bir şarkı.( tariff edecek başka birşey bulamadım) Krunska Caddesini görünce sağ saptım ve Müzeye  geldim müziğe ara veriyorum, Herkes okumuştur,  Tesla bir dahi, 700 adet patenti var, Wi-Fi, Uzaktan kumanda, radio vb benim anlamadığım mevzulara hakim bir adam. müzede buluşlarının demoları var  aklıma geldi madem bu elektrik beleş Tito neden bunu yaygınlaştırmamış?

Tesla Müzesi anı defteri

7-) Forever Loving You: 
Yine balad Jeff Keith bunu iyi okumuş , yumuşak sakin bir şarkı, yine yaylılar aynı formül . Gidip Tito’ya sorayım neden bu elektrik faturaları bu kadar pahalı.

8-)Mission :
Sonunda  dinlemeye değer bir şey buldum, 80’ler Tesla’sı sonunda .
Tesla

9- Tiied To The Tracks: 
Sonunda album biraz canlandı, güzel rifler, yürüyüş temposuna uygun Tito’nun mezarı 2,7 KM yolun yarısına geçtim son 2 şarkıyı tekrar dinliyorum. Sıplar bildiğiniz gibi düğün ve cenaze dışında hep eşofman giyiyorlar.ben de bu sportif havadan etkilendim.

10- Afterlife: 
Karar verdim bu albümü tekrar dinlersem 5. Şarkıdan başlayacağım, son iyi albümünü 20 yıl önce yapmış bir grup için gayet iyi, Tito’nun müzesi ve mezarı yemyeşil bir parkın içinde, müzede Yugoslavya ve Tito hakkında yeterince bilgi  ve belge var.Tito’ya saygımdan müziğe ara veriyorum..
Tito Magnetim (Byfuss sağolsun bana da bir tane getirdi APT)

 11- I Want Everyting: 
 Ben de herşeyi istiyorum,bunda bir gariplik yok, güzel şarkı .müze çıkışında aynı yolu yürümemek için toplu taşıt kullanmaya karar verdim. Duraktaki büfede bira satılıyordu aldım bir tane .

12- Comfort Zone: 
Tamam yine Def Leppard ama iyiydi ya da artık alıştım.

Not: Ev Sahibemizin adı Wanda ama balık değil ( bu yazmasam hasta olurdum.)

BYFUSS
Belgrad'dan Bildiriyor.




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...