30 Ekim 2018 Salı

Kısa bir aradan sonra... YELKENLER FORA!


Gene bir ara vermeden sonra yazılması gereken bir yazıya başlıyorum. Bu ara vermeler küskünlük ya da umut yitiminden oluyor çoğu kez. Nasıl mı? Kimi zaman önem verdiğiniz bir yazıyı kimse iplemiyor. Kimi zaman da bir arpa boyu yol gitmediğinizi sanıyorsunuz. Dağ dağa küsmüş dağım haberi yok misali bir şey yani. Böyle ruh hallerinde de Blues Perişan paylaşımlarına ara veriyorum. 
Bu seferki ara verme biraz daha farklı oldu hani. 5 Ekim'den sonra donmuş gibi yazılara ara verdim ve hiç birşey paylaşmak istemedim açıkcası. 5 Ekim tarihinde Blues Perişan radyo programına başlayacağımı duyurmuştum ama bu sözümü yerine getiremedim. O günden bu yana donmuş vaziyetteyim ve ne yazabildim ne de paylaşabildim. Neyse fazla uzatmaya gerek yok yeniden toparlanıp, devam ediyoruz işte. Radyo programı mutlaka olacak ama ne zaman onu şimdi ben de bilemiyorum. En azından şu an eldeki tekne olan blog'dan yola devam edeceğim. Bu arada başka tekneler de alma niyetim var onları da zamanı gelince açıklarım. Madem nefes alıp, veriyoruz yapacak bir şey yok pupa yelken yola devam. Hiç bir şey olmazsa tekneyi bir ıssız adaya çeker, orada yazıp çizdiğimi bir kağıda döker, boş bir şişenin içine koyup denize atarım, artık kim bulur okursa. İşimiz yazıp çizip paylaşmak olmuş bir kere... iyi ki de olmuş.
Her neyse ara bitti, yolculuk devam ediyor. 
Blues Perişan blog'da yenilikler var. Yazarlarımızdan Cenk Akyol artık dünya çapında tanınıyor. Şaka bir yana bu hafta Cenk Akyol dış basında bir röportajda yer aldı. Bu konu ile detayları bir sonraki yazıda paylaşacağım.
Blues Perişan yazarı Meral Akman yeni bir yazı hazırladı, onu da ilerleyen günlerde okuyabileceksiniz. 
Son sürprizimizde yeni bir yazar daha aramıza katılıyor. Kim mi? Biraz merak edin bakalım. Pek yakında diyelim ve bir virgül atalım. 
Tekrar merhaba. Blues Perişan'ı takip edin, okuyun , okutun, paylaşın, duyurun! Amaney. 

Aptulika

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...