17 Ağustos 2021 Salı

Günlük Değil, GÜNDELİK 0004



 Pandemi döneminde hayatımda bir değişiklik oldu ve Kuzguncuk Sahaf'ta çalışmaya başladım. Hani ilk gençliğimde, "emekli olduğumda bir kırtasiyeci dükkanı açma" hayalim vardı; her ne kadar emekli olmasam da hayali böylesine gerçekleştirmiş oldum. Siz ismin sahaf olduğuna bakmayın hani, Kuzguncuk Sahaf'ın sahibi eski kitapları internetten sunuyor, dükkanda daha çok yeni kitap bulunmakta. 

Kuzguncuk Sahaf'ta takılmam bir yılı aştı sanırım ama hayatım renklendi diyebilirim. Uzun zamandır görüşemediğim dostlarımla bu dükkan sayesinde görüşebiliyorum. Bugün öğle saatlerinde dükkana Açık Radyo'nun değerli programcısı Gülçin Orgun geldi. 

Kırtasiye, sahaf ya da kitapçı ne derseniz deyin, benim hayalim gerçek olduğu gibi diğer bir güzel yanı da uzun zamandır göremeyeceğim dostları daha sık görüyorum. Her şey iyi de Gülçin ile bir hatıra fotografı çektiremediğim için bir yıl önceki radyo programındaki görüntümüzü görsele koydum. Artık hatıra fotografı bir sonraki buluşmaya kaldı. 

17 Ağustos 2021

saat : 13:42

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...