24 Mart 2021 Çarşamba

Ünal Vanii'den yeni single: HAYKIRDIM !



Ünal Vanii'nin yeni teklisi (single) "Haykırdım" bugün (25 Mart 2021) tüm dijital müzik platformlarında yayınlandı. Kadına karşı şiddete ve çocuk istismarına hayır diyen bu çalışma son günlerdeki gündemimize de oturdu. Oysaki Ünal Abi, bu çalışması için benden kapak istediğinde geçen yılın yazıydı. O dönemde kayıtlarda sonlanmak üzereydi. Hemen oturup, bir iki hafta içinde kapağı bitirmem gerekiyordu, çünkü parçanın kayıtları bitti bitecekti. Sonrasında pandemiydi, ekonominin durumu falandı yayınlanma tarihi uzadı. Hatta bir ara umudumu da kestim diyebilirim. yayıncı prodüksiyon SPC bu çalışmanın çıkacağını bu yılın başında duyurdu nihayet ve bize çıkış tarihi olan 25 Mart'ı beklemek düştü. 

Keşke bu parçada anlatılanlar gündemimizden defolup gitmiş olsa diyecektik ama  ne gam tam da gündem bu olacaktı. Dilerim Ünal Vanii'nin bu anlamlı şarkısı bizim için farkındalık yaratır ve bir kez daha bu konuları düşünmemize sebep olur. 

 Şimdi isterseniz sözü Ünal Vanii'ye bırakalım ve o bize "Haykırdım" isimli bu parçasını anlarsın:

" Amacım sadece üretmek değil, bunun beraberinde düşündürmek, hayata dair  insanlığa bir nebze bile faydam olması en büyük ilkem."

Müziğe 1971 yılında baterist olarak başlayan Vanii, daha sonrasında bas gitarist olarak bir çok rock grubuyla çalıştı.  Yurt dışında birçok projede yer aldıktan sonra  1979 yılında Erkin Koray ile çalışmaya başladı. 2018'den itibarende bestelerini solo olarak sunmaaya karar veren sanatçı, "Yoruldum" isimli ilk single'ını yayımladı. Bugün çıkan "Haykırdım" ise bu sürecin ikinci çalışması çalışması. Ünal Vanii, 50 yıllık müzik hayatında başladığı bu dönemi, " Olgunlaşma süreci diye nitelendirdiğim bu yıllarımda artık siz müzikseverlerle yaptığım ve yapacağım çalışmalarımı paylaşmayı arzuluyorum." diyerek tanımlıyor. Ben kendi adıma yeni parçaları da merakla bekliyorum. 


 "Haykırdım" isimli bu parçada kimler yer almış söyle bir bakalım: 

Söz & Müzik : Ünal Vanii

Aranje, Kayıt, Miks: Uğur Öktem

Mastering :Uğur Öktem

Vokal : Ünal Vanii

Lead Gitar, Destek Vokaller : Gür Akad

Gitar, Bas Gitar, Synth. Programming, Destek Vokaller : Uğur Öktem

Davul : Rıdvan Akparlak

Hammond : Uğur Gülbaharlı

 Yayımlayan : www.sabihcangilproductions.com

Davul kayıt - Zuhal Müzik Akasya Stüdyoları, İstanbul.(Uğur Öktem, Meriç Özkurnaz)

 


HAYKIRDIM

Yalnızlık pençesinde hayatın ortasında                                             

Kaderin cilvesiyle yapayalnız tek başıma                            

Örülmüş bir ağın içinden çıkamadım çıkamadım                         

Bir dost aradım bulamadım


Yalnızlık pençesinde sorguladım yanlışları                                                                           

Üzüldüm çok ağladım görünce morlukları                                                                                   

İsyan ettim tanrım yakardım sen duymadın duysaydın                         

Bir dost aradım bulamadım


Vallahi  billahi bulamadım bulamadım                  

Kimlere sordum ama bulamadım                              

Vallahi  billahi bulamadım bulamadım                  

Kimlere sordum ama bulamadım


Yalnızlık pençesinde kala kaldım bir başıma              

Yarınlar  kaygısıyla yalan dolan  ortasında           

Küçüktüm kaçamadım haykırdım çok yalvardım yalvardım          

Bir dost aradım bulamadım


Vallahi  billahi bulamadım bulamadım                  

Kimlere sordum ama bulamadım                              

Vallahi  billahi bulamadım bulamadım                  

Kimlere sordum ama bulamadım


Vallahi  billahi bulamadım bulamadım                  

Kimlere sordum ama bulamadım                              

Vallahi  billahi bulamadım bulamadım                  

Kimlere sordum ama

Söz & Müzik     : Ünal Vanii




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...