1 Ağustos 2019 Perşembe

21 yıl öncesinden iki çizim.


Yazın sıcakları artınca insan, ister istemez tatil yapar. Ben de son günlerde yazılarıma ve paylaşımlarıma biraz fasılalar vermeye başladım. Evet bu aralar biraz ara vereceğim ama yaz tatili için değil, tam tersine daha da yoğun bir çalışma işine gireceğim için. Sonbahar'da açmayı planladığım sergi için hazırlanmak için kısa bir ara vereceğim. Aslında buna ara demek de istemiyorum. Yoğunluğu biraz azaltacağım ve sizlerle aralıklı olarak eski çizimleri de paylaşacağım. 

İşte onlardan biri olan iki eski çizim. 
1998 yılında Cahit Kukul'un kurduğu Meteorlar'ın bir kaseti çıkmıştı ve ben yazının başındaki bu çizimi yapmıştım. Gene aynı yıllarda Cahit Kukul'un gitaristliğini üstlendiği grubu Hardal'ı da böyle çizgiye dökmüştüm. 
Geçmiş zaman olur ki hesabı. 

Aptulika


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...