27 Kasım 2017 Pazartesi

1975 yılındaki plağa vefa


Yıl 1975 ve 12 yaşında falanım, yukarda resmi görülen 45'lik plak elimden düşmüyor. Bu plakta David Cassidy, "Be Bop A Lula" yı seslendiriyor. Pikaba koyuyorum, bitince tekrar pikabın kolunu başa alıp dinliyorum. Kapağı da hoşuma gidiyor ve dinlerken ona da bakıyorum yıllar içinde o kadar bakmışımdır ki, zaman içinde kapak parça pınçık olacaktı. 
O dönemin pop plağından gönül çelen rock'n roll tınıları David Cassidy ile böyle içime işleyecekti.  David Cassidy bu plağı yaptığı yıllarda yirmili yaşlarının başındaydı ama görüntüsü sanki 12 hadi bilemedin 15 yaşında gibiydi. 
Sonra büyüdük pop ile hatta David Cassidy ile hiç bir bağım olmadı ama bu 45'lik plak bugüne dek önemini yitiremedi. "Be Bop A Lula" bir rock'n roll klasiği, bu parçayı Cassidy'den önce de sonra da bir çok isim yorumladı ama benim için hep bu hali önemlidir. Hatta bu yazıyı yazarken bile şu ana kadar en azından 15 kere başa alıp dinlediğimi farkettim. 

Geçen hafta 21 Kasım 2017'de David Cassidy'i 67 yaşında kaybetmişiz.  Bir hafta gecikmeli de olsa 42 yıl öncesinin bu plağına bir vefa borcum var, onu yerine getirmeliydim. 
Aptulika 




David Cassidy - Be-Bop-A-Lula (1975)





David Cassidy - Rock Me Baby (1974)



Partridge Family TV dizisi 1970

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...