9 Mayıs 2024 Perşembe

CEZANNE'ın Peşi Sıra - 12 / Son Bölüm



Geçen ayın başında Fransa'ya Aix - en - Provence gittim. Orası ressam Paul Cezanne'ın doğduğu ve öldüğü yerdi ve gezimde de hep onun izini sürdüm. Burada üç gün gibi kaldım ama 12 bölümlük yazı çıkardım. Bunun sebebi de Cezanne'ı dolu dolu yaşamaktan kaynaklanıyordu. Bu arada Cezanne'ın atölyesi de 2025 yılına kadar kapalıymış. O da açık olsaydı, her halde bir kaç ciltlik yazı ve çizim çıkardı. 

Bir çoğunuz bu yazılar da nereden çıktı demişsinizdir ama böyle güzel şeyleri insan paylaşmadan edemiyor. Üstelik böyle takibi olan seyahatlerden dönüşte enerji depolayıp heyecanla üretmeye başlıyorum. Bu sefer de öyle oldu, elime kurmızı kapaklı bir defter alıp, notlar düştüm. Dönüştede 37 tane Cezanne ile ilgili çizim yaptım. İşte bunlardan toparlanan 12 yazıyla sizin canınıza okudum. Umarım beni affedersiniz. 

Gezi ve sonrasında kırmızı kapaklı deftere çizdiklerimi facebook'taki Aptulika/Blues Perişan sayfamdan ve instagram profilimden aralıklarla yayınlayacağım. 

Böylece blogdaki normal akışımıza dönüyoruz. 

Aptulika



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...