7 Ağustos 2023 Pazartesi

Erkin Koray Hayata Veda Etti



Biraz önce gelen bir mesajla Erkin Koray'ı kaybettiğimiz öğrenecektim. Son bir haftadır artan sıcaklarla birlikte kendime bir tatil verip, blog yazılarına ara vermiştim. Ancak gelen bu haberle yıkıldım diyebilirim. Öyle korkunç bir şey ki bu... Erkin Koray'ın ölüm haberini vermek. Kelimenin tam anlamıyla inanamıyorum. 

 


Kanada'nın Toronto kentinde hastaneye kaldırılan  Erkin Koray bugün hayatını kaybetti. 

Bir süredir Kanada'da yaşayan Erkin Abi, 82 yaşındaydı.

Türk Rock müziğinin öncü ve usta ismi Erkin Koray'ın ölüm haberini kızı Damla şu sözlerle duyurdu:




Erkin Koray olmadan bu dünya nasıl olacak bilemem ama ben çok ama çok kimsesiz kaldığımı anlıyorum. 

Erkin Abi, ben sana Abi demeyi tercih edenlerdenim ve hiç bir zaman "Baba" demedim. Ancak şunu çok iyi biliyorum ki, "Senin Çocuklar"dan biri olmaktan gurur duyuyorum. Beni oraya layık gördüğün için sana minnettarım. 
Sensiz nasıl olacak be büyük usta.

Aptulika


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...