20 Ağustos 2024 Salı

Accept'in kaseti ve 30 yıllık bir anı

 


Ekim ayında  Almanların en önemli heavy metal grubu Accept ülkemize gelecek ve İstanbul Küçük Çiftlik Park'ta konser verecek. 

1976 yılında kurulan bu grubu çok sever ve dinlerdim ama benim için hep Udo'nun vokaliyle vardı. İşte o zamanlardan grubun sanırım 1986 tarihli albümünü plak halinde almıştım. O dönem Hıbır dergisinde Grup Perişan'ı çiziyorum. O dönem dediğim plağın çıktığı tarih değil, o zamanlarda albüm çıktığı anda bulanazdınız, ben de bu plağı iki üç yıl sonra almıştım. İşte o zamanlarda okuyucuya ara sıra özel hediyeler hazırlardım. İşte bir kere de Accept'in "Russian Roulette" plağını kasete kaydedip, özel kapak yapıp, bir okuyucuya hediye olarak göndermiştim. 

İşte yıllar sonra Ergin Deliduman, üstteki fotoğrafı göndermiş ve hala saklıyormuş. Bu beni mutlu eden bir anı oldu. 

Aptulika


 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...