7 Haziran 2019 Cuma

Hafta Sonu Blues Perişan Kütüphanesi'ne Katkı 106


Timothy Snyder
"Tiranlık Üzerine"
Olvido Kitap
(4. Basım: Haziran 2018)
Çeviri: Zeynep Enez

Bu kitabı Emin Çapa, bir televizyon programına çıktığı zaman izleyicilere tavsiye etmişti. Ben de hemen alıp okudum ve sizlere öneriyorum. Bunları söyledikten sonra yazıyı noktalasam yeterli. Ama öyle olmuyor tabi ki. Hani o Alaattin Aga'nın lambasındaki cin bey gelse, "dile benden ne dilersen dese" ona " istekte sayı sınırı koymazsan" der ve devam ederdim, "bu kitabı öneren yazıyı bol insan tıklasın ve eşine dostuna okutsun." derdim. 
Bu hafta yazdığım iki kitap da bir solukta, hani nerdeyse bir kafede oturup, buz gibi bir birayı içene kadar sürede bitecek gibi. Hele bu kitap o kadar güne damardan hitap ediyor ki elden bırakamadan okuyorsunuz. 

1 yorum:

Gokhan dedi ki...

Tavsiyeler için teşekkürler, şahane bir blog ve takipteyim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...