17 Şubat 2019 Pazar

Her hafta yeni bir başlangıç


Bazı anlar vardır ve onlar ulu orta yakalanmaz. İşte onlardan biri benim için 2017'in sonunda Ankara'da açtığım sergide gerçekleşti. Orada Dadal Günçe ile karşılaştım. Dadal benim için Dr Skull tarihinin mim noktasıdır ve onunla kalmadı Dr Skull elemanlarıyla da o sergimde karşılaşacaktım. 
O güzel buluşmanın ardından bir yıl sonra hepimizi heyecanlandıran Dr Skull'ın IF Beşiktaş buluşması gerçekleşecekti. Ogün için Ankara'dan gelen Dadal'ı görünce keyfim biraz daha artacaktı. O an kuliste laflarken "Dadal Blues Perişan'da yazsana" dediğimde cevap olarak "Aptül, bir Rory Gallegher yazayım" demesiyle havalara uçacaktım. O gün Dadal ile sadece yazı değil, bir ara İrlanda'ya gidip Rory Aga'nın heykelinin önünde bir saygı duruşu yapmak için de sözleştik. 
Dadal, güzelim bir Dr Skull yazısıyla Blues perişan blog'da yer aldı ama bu hafta o Rory Gallegher yazısı geldi. Bu hafta hem Dadal'ın yazısı hem de Mart'ın sürprizleriyle karşılaşacaksınız.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...