6 Ocak 2019 Pazar

Karla Kaplı, Plak Çıtırtısında Bir Hafta



2019'un ilk haftasını bitirip, yeni bir haftaya daha başlıyoruz. Ben bu yazıya geceden başladım ve saatler 23.20'yi gösteriyordu ki İstanbul'a beyaz beyaz kar taneleri dökülmeye başlamıştı. Şu an yerlerde beyazlık yok ama siz bu yazıyı sabah okuduğunuz da belki de ortalık bembeyaz karla kaplı olabilir hani. (Tabi ben bu yazıyı İstanbul'dan yazdığım için böyle diyorum, yoksa bir çok yer karla kaplı. - Hatta yazarımız Bülent biraz önce Ankara'nın karla kaplı olduğunu telefonda söylemişti)

Yeni yıla fena girmedik hani... İlk hafta daha bir sürü konser, haber gırla gidiyor. Blog'da her gün iki, üç haber bile yapıyoruz. Nazar değmesin ve hep böyle devam etsin diyelim. 

Geçtiğimiz hafta Sezen Aladağ'ın "Saykodelik Plak Kapakları 1" yazısı yoğun bir beğeni aldı. Öyle ki yazı rock dinleyicisinin de ötesine geçerek ilgi gördü. Daha şimdiden Sezen'in yazısının ikinci bölümünü de merakla bekliyorum, çünkü 2. bölüm ülkemizdeki 1960 ve 70'li yıllardaki plak kapakları olacak.    

Bu pazar yazarımız Okan Meriç, Borusan klasik Radyo'da GİTARİST programıyla konuk olacak. Ondan önce de Cuma günü benle birlikte Uludağ Üniversitesi'nde bir söyleşiye konuk olacağız. (Son bilgi gönderilmediği için şu ana kadar sizi bilgilendiremedim.) Okan bunca yoğunluğun arasında yeni bir yazı hazırladı... Hem de ne yazı, muhteşem bir grup ve efsanevi gitaristi. İsim vermiyorum heyecanı bozulmasın diye. 

Yazıya son vermeden önce , Blues Perişan blog'a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Blog'u arkadaşlarınıza tavsiye eder ve sosyal medyada paylaşırsanız çok seviniriz. Böylece meraklısına ulaşabiliriz. Bir de yorumlarızı yazmanızı her zaman bekleriz. 

Aptulika
bluesperisan@gmail.com



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...